Kaleidoscope Proximity a dezvoltat si implementat un Roadshow, in perioada 15 septembrie - 16 octombrie, in cadrul caruia 2.200 de persoane din cinci orase au testat noul model Clasa A de la Mercedes, informeaza un comunicat emis de agentie. Agentia s-a implicat si in creatia si dezvoltarea materialelor de promovare pentru radio, TV, presa scrisa, online si outdoor. De asemenea, GolinHarris a realizat campania de presa (care s-a adresat reprezentantilor presei centrale, locale si bloggerilor).
Peste 2200 de persoane au testat noul model Clasa A Mercedes pe parcursul celor patru zile in care Roadshow-ul a fost prezent in Timisoara, Cluj, Iasi, Constanta si Bucuresti. Participantii s-au putut inscrie prin intermediul unei aplicatii pe care Kaleidoscope Proximity a dezvoltat-o pentru tablete, acest sistem facilitand scurtarea timpului de inscriere si managementul celor inscrisi pentru drive-test. Aplicatia a contribuit de asemenea la crearea unei baze de date cu potentiali clienti ai noului model apartinand Clasei A.