Editia 2012 a festivalui Epica si-a anuntat castigatorii. Festivalul, ce recompensa pana acum creativitatea in publicitatea europeana, s-a extins anul acesta la nivel mondial, incluzand in juriul alcatuit din reprezentanti ai presei de advertising si jurnalisti din America, India, Asia si Australia.
Marile castigatoare ale editiei de anul acesta sunt agentiile Leo Burnett Detroit (Interactive), DLKW LOWE (Outdoor), DDB Helsinki (Press) si M2Film (Film), acestea fiind recompensate cu Grand Prix pentru categoriile respective, potrivit site-ului oficial al festivalului.
Grand Prix-ul categoriei Interactive a revenit agentiei Leo Burnett Detroit care a trebuit sa convinga locuitorii statului Michigan sa voteze in favoarea maririu unei taxe publice pentru ca biblioteca publica din Troy sa functioneze in continuare. Solutia gasita de agentie a fost sa creeze o campanie ce se bazeaza pe psihologia inversa care sa-i indemne pe locuitori sa voteze pentru inchidere si sa participe la o petrecere in care se vor arde cartile. Mesajul a reusit sa starneasca populatia, facand subiectul sa ajunga in atentia publica si conducand la rezultatul dorit initial.