Bergenbier S.A. recompenseaza alcoolemia zero in campania "Prietenul la volan se cunoaste"

[UPDATE] In cadrul primei actiuni din campania "Prietenul la volan se cunoaste" a premiat sambata peste 100 de soferi ce au dovedit un comportament responsabil la volan, informeaza un comunicat de presa emis de Rogalski-Grigoriu PR. printre cei premiati s-a aflat si membrul formatiei HI-Q, Florin Grozea, care a fost dovedit echipelor de control ca este un adevarat prieten ce isi conduce prietenii acasa in siguranta dupa petrecere.

Bergenbier S.A. demareaza pe 17 noiembrie campania "Prietenul la volan se cunoaste", ce isi propune sa informeze tinerii soferi despre riscurile la care se expun atunci cand conduc sub influenta alcoolului, informeaza un comunicat de presa emis de Rogalski-Grigoriu PR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related