[UPDATE] RoadShow-ul de lansare a noilor modele Clasa A de la Mercedes, organizat de Kaleidoscope Proximity (creatie, BTL) si promovat catre presa si bloggeri de GolinHarris

[UPDATE] RoadShow-ul de lansare a noilor modele Clasa A de la Mercedes, organizat de Kaleidoscope Proximity (creatie, BTL) si promovat catre presa si bloggeri de GolinHarris

GolinHarris a realizat campania "Pulsul unei noi generatii", destinata lansarii noilor modele Clasa A de la Mercedes Benz, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania, lansata in septembrie, a inclus o serie de evenimente care au avut loc in Timisoara, Cluj-Napoca, Iasi, Bucuresti si Constanta.

Kaleidoscope Proximity s-a ocupat cu organizarea RoadShow-ului Clasa A (creatie, BTL) si GolinHarris a realizat campania de presa (care s-a adresat reprezentantilor presei centrale, locale si bloggerilor) in cadrul campaniei "Pulsul unei noi generatii" destinata lansarii noilor modele Clasa A de la Mercedes, potrivit unei informari din partea Mercedes. De asemenea, promovarea pe media a campaniei a fost gestionata de centrele autorizate Mercedes-Benz locale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related