Campania Secom, semnata de Armada Marketing, a starnit in ultimele zile un val de nemultumire in online-ul romanesc, generand reactii puternice din partea utilizatorilor, bloggerilor si jurnalistilor. Campania miza pe ura, folosind mesaje ca "Uraste-te pe tine/Uraste-ti epuizarea", "Uraste-ti baietelul/Uraste-i autismul", "Uraste-ti tatal/Uraste-i Alzheimerul". Pentru a intelege cum a gandit agentia, am cerut si opinia lor. Ne-a raspuns Maria Bucur (PR Specialist, Armada).
[UPDATE]
IQads: Cum a inceput relatia cu clientul? De cand comunicati pentru ei?
Maria Bucur: Am fost in pitch pentru Secom cu alte cateva agentii. Din cele cinci concepte pe care le-am prezentat, l-am ales pe acesta. Este prima campanie pe care o facem pentru Secom, un client care si-a demonstrat in cei opt ani de zile profesionalismul si respectul fata de consumatori.
Comentarii
http://www.youtube.com/watch?v=yAICB_FsAao