Dupa 4 ani jumate in care a fost copywriter in Romania, Eugen Suman a plecat sa fie creativ la Bratislava, in Slovacia. A inceput de pe pozitia de Senior Copywriter la JANDL, iar de 7 luni a fost promovat pe pozitia de Associate Creative Director. Ne-am intalnit la Golden Drum, la Portoroz, unde agentia lui a luat premii Silver pentru o campanie la sectiunea Outdoor, sa descrie cum e viata de creativ in Slovacia, cat de dezvoltata e industria acolo, comparand-o cu Romania in termeni de bugete, creativitate, performante si atitudini. Despre cum a ajuns sa lucreze in afara si ce i-ar sfatui pe alti romani care planuiesc sa plece, despre lucrul la JANDL si planurile pentru mai departe puteti sa cititi in partea a doua a interviului cu Eugen, de aici.
Cum e sa lucrezi in publicitate in Slovacia
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: