[UPDATE] Odata cu dezvaluirea brandului Heineken care a fost inscris pe valiza misterioasa amplasata in fata sediului BNR din centrul Vechi, Oxygen PR a trimis kit-uri de presa neconventionale tot sub forma de valize, care contineau un comunicat de presa, o invitatie catre un eveniment Heineken si o bere branduita in spiritul campaniei, cu personajul James Bond. Campania de comunicare, care a debutat pe 20 septembrie, cuprinde spot TV si o aplicatie de Facebook. Componenta de PR a fost gestionata de Oxygen PR, online-ul de Webtailers si activarile BTL au fost realizate de Momentum.
Pentru a putea deschide valiza, destinatarul kit-ului de presa trebuia mai intai sa deschida un plic misterios si sa descifreze mesajul de pe o foaie de hartie alba folosind lumina albastra a unui laser de asemenea inclus in pachet. Foaia de hartie continea mesajul "Ai fost ales sa participi la misiunea secreta Heineken. Codul de acces: 007", folosit ulterior la identificarea cifrului valizei.