"Racoarea fructelor" – o noua campanie a platformei "Fructele iubesc Granini"

"Racoarea fructelor" – o noua campanie a platformei "Fructele iubesc Granini"

Sub conceptul "Racoarea fructelor", platforma de comunicare "Fructele iubesc Granini", triplu premiata la Premiile Effie in 2011 si 2012, continua si anul acesta pentru lansarea celor doua noi arome lansate de Granini – Mere si Lamaie-Menta, informeaza un comunicat de presa emis de Publicis.

Campania a debutat pe 3 august pe principalele posturi TV nationale si va continua pana in septembrie 2012, fiind sustinuta de o serie de proiecte speciale ce vor fi derulate in Online, Radio si OOH. Bugetul de media alocat are o valoare estimata de 11 milioane Ron (Rate Card), iar comunicarea vizeaza persoane intre 19-44 ani, din mediul urban, cu venituri si educatie peste medie, orientati catre experiente noi si care apreciaza un stil de viata sanatos, se precizeaza intr-un comunicat de presa emis de GolinHarris.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related