Campania "Spice up your life" promoveaza lantul de restaurante cu specific mexican La Tortilla

Campania "Spice up your life" promoveaza lantul de restaurante cu specific mexican La Tortilla

Brice Entertainment a creat campania "Spice up your life" pentru lantul bucurestean de restaurante fast-food cu specific mexican La Tortilla, informeaza un comunicat emis de QLT Group Division. Campania, cu o componenta ATL si una BTL, cuprinde clipuri online, un mini-documentar, postere indoor si outdoor si fluturasi.

De asemenea, lantul de restaurante mai este promovat printr-o promotie care recompenseaza castigatorii cu o excursie in doi in Mexic.

"Este vorba de o campanie dezvoltata in doua directii, care utilizeaza atat canale digitale, cat si clasice. La Tortilla este unul dintre cele mai bune lanturi de restaurante din oras, avandu-l la conducere pe cel mai neobosit client cu care am avut placerea sa lucram pana acum. Este o companie plina de energie, cu incredere deplina in abordarea noastra, ca agentie, iar acest lucru se vede in campaniile pe care le dezvoltam pentru multiplele branduri pe care le detine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related