Graffiti BBDO a realizat campania de promovare a noului ambalaj Pate Bucegi "Cel mai gustos ajutor pentru cea mai tare mama", informeaza un comunicat emis de Graffiti PR. Campania, care se desfasoara in perioada iulie – septembrie 2012, cuprinde executii TV, radio, OOH, machete in presa scrisa si POSM-uri.
Noul ambalaj al pachetului de 120 de grame are o gropita sub cheita folosita pentru deschiderea conservei. Acest beneficiu este comunicat sub umbrela sloganului "Cel mai gustos ajutor pentru cea mai tare mama".
"Inovatia este unul dintre pilonii de baza ai companiei si care se rasfrange implicit si asupra brandurilor din portofoliu. Noua campanie Pate Bucegi 'Cel mai gustos ajutor pentru cea mai tare mama' ilustreaza filosofia noastra de a le oferi consumatorilor inovatie la toate nivelurile: reteta, ambalaj si comunicare, pentru o excelenta experienta de consum. Rezultatul este faptul ca mamele care aleg Pate Bucegi pentru familiile lor devin in ochii celor dragi cele mai tari mame, deoarece fac super sandvisuri, super bune, super repede si pe placul tuturor", a declarat Alexandra Bucur (Marketing Manager Scandia).