Joi, 2 august, va avea loc cel de-al treilea training din seria dedicata research-ului, organizata pentru membrii IQads Kadett. trainingul va fi sustinut de Diana Toma, Senior Research Consultant pentru GfK Romania.
Diana va aborda subiectul cercetarii cantitative si le va povesti cadetilor despre panelurile de consumatori - de la metodologie, la tipul de informatii sau de analize obtinute pana la rolul acestora in elaborarea strategiilor de marketing pe termen mediu si lung. De asemenea, va prezenta si un scurt studiu de caz prin care va „diagnostica” impreuna cu studentii sanatatea unei marci din punct de vedere al prinicipalilor indicatori de performanta si vor recomanda un plan de actiune.
Absolventa a Academiei de Studii economice din Bucuresti, specializarea de Market Research, Diana este alaturi de echipa GfK Romania din 2006 si conduce departamentul de client service al Consumer Panel Services. Este responsabila pentru conturile unora dintre cei mai mari jucatori de FMCG de pe piata locala
Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului -www.IQadsKadett.ro.
Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.