Reprezentanti ai companiilor de indoor advertising, ai agentiilor de publicitate, ai Biroului Roman de Audit Transilvania (BRAT), ai Asociatiei Romane de Masurare a Audientelor si Nielsen Romania s-au reunit pe 28 iunie in cadrul primei intalniri pentru implementarea standardelor internationale de masurare a eficientei campaniilor de publicitate indoor, informeaza un comunicat emis de Reteaua Info-Sanatate. Evenimentul a fost organizat de Reteaua Info-Sanatate.
Prezentarile care au avut loc in cadrul intalnirii au fost "Necesitatea unor standarde unitare de masurare a eficientei campaniilor de publicitate indoor in Romania. Masurarea audientei. Masurarea eficientei. Evaluarea ROI (Return on investment)" - Lector univ. Dr. Nume Anonimizat (Director Info-Sanatate; Presedinte ARIA), Prezentarea Standardelor DP-AA USA de masurare a eficientei (Audience Metrics Guidelines) - discutii privind standardele; costurile cercetarii: analize si discutii si studiul de caz asupra adaptarii standardelor la specificul publicitatii indoor in spitale si clinici - Alex Larionescu (Research Manager, Info-Sanatate & ARIA), "ROI Evaluation: prezentarea modalitatilor de evaluare financiara a campaniilor, compararea mediilor de comunicare (print / radio / tv / online / OOH etc)" - invitat special prin Microsoft Live Meeting: Francisco Bernabe (Nielsen, Marketing Mix PA Consultant – Iberia region) si "ROI Evaluation: prezentarea modalitatilor de evaluare financiara a campaniilor, compararea mediilor de comunicare (print / radio / tv / online / OOH etc)" - Catalina Laschon (Research Manager, Nielsen Romania) si invitatii speciali prin Microsoft Live Meeting de la divizia Nielsen Watch Spania: Francisco Bernabe (Marketing Mix PA Consultant) si Gonzalo Ruiz (Client Consultant).