In cadrul conferintei "Stereotipuri de gen in publicitate" organizata de Consiliul Roman Pentru Publicitate si care a avut loc pe 27 iunie la Athenee Hilton Bucuresti, Ecaterina Safarica (Presedinte Consiliul Roman pentru Publicitate), Andreea Braga (Membru Consiliul Director Central de Dezbatere Curriculara si Studii de Gen), Alice Iancu (Vicepresedinte Centrul de Dezvoltare Curriculara si Studii de Gen), Bogdan Naumovici (Director de Creatie, 23 Communication Ideas) si Cristina Trepcea (Membru Consiliul National al Audiovizualului) au dezbatut, intr-o sesiune moderata de Mihaela Miroiu (Profesor Universitar SNSPA), crearea unor personaje-tip in publicitatea romaneasca, diferenta dintre personajele masculine si cele feminine si reactiile pe care acestea le starnesc publicului feminin.
Rezultatele vanzarilor versus rezultatele studiilor cu privire la stereotipurile de femei din publicitatea romaneasca
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: