Vopsea, niste pensule si mai multe galeti. Cam astea au fost ustensilele folosite de echipa de creatie de la Lowe&Partners in brainstorming-ul pentru "Idei de 10". Ce a iesit? Un ghiveci de flori cu care au mers si in prezentare la client.
Praktiker a desfasurat campanii aniversare in Romania in fiecare an: la 2 ani, 5 ani si la 8 ani. O cifra rotunda ca 10 nu ar fi putut trece neobservata. Cu aceasta ocazie, in urma unui pitch, impreuna cu Lowe&Partners, retailerul a lansat campania "Idei de 10" care se va intinde pana in luna septembrie, cand va avea loc punctul culminant: aniversarea propriu-zisa.
Comentarii
Din cate stiu eu, nu este sloganul lor si nu e nici ceva folosit in mod constant in comunicarea Praktiker. Acum.... daca Hornbach si-a ales un slogan comun, inseamna ca nimeni nu mai poate folosi replica asta?
Se pare ca hipercorectitudinea e valabila peste tot :)