Puzzle-ul Fericirii, parte a campaniei UNICEF "Sunt fericit cand ai grija de mine"

Puzzle-ul Fericirii, parte a campaniei UNICEF "Sunt fericit cand ai grija de mine"

September a realizat pe 1 iunie un eveniment destinat promovarii mesajului UNICEF "Sunt fericit cand ai grija de mine", informeaza un comunicat emis de agentie. Actiunea neconventionala, care a atras si sprijinul guvernului Republicii Moldova, s-a desfasurat in squareul Teatrului de Opera si Balet din Chisinau.

Evenimentul a incurajat copiii si parintii sa ia parte la joc si sa construiasca un puzzle de 32 de metri patrati. Imaginea rezultata a cuprins fotografiile copiilor sustinuti de-a lungul timpului de UNICEF si mesajul campaniei.

Actiunea a fost promovata printr-o campanie de teasing care s-a desfasurat in social media pe parcursul saptamanii de dinaintea evenimentului. Ca parte a promovarii, utilizatorii au fost invitati la evenimentul creat pe Facebook, organizatorii si-au schimbat pozele de profil cu fotografii din copilarie, iar pe 1 iunie fotografiile au fost inlocuite cu imagini ale puzzleului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related