KLM Trip Planner, platforma care iti permite sa-ti alegi destinatii impreuna cu prietenii de pe Facebook

KLM Royal Dutch Airlines a lansat platforma Trip Planner care permite organizarea rapida a unei calatorii cu prietenii care au conturi de Facebook, potrivit unei informari din partea DC Communication. Acesta este cel mai recent demers KLM pentru integrarea retelelor sociale in comunicarea sa.

Utilizatorul care organizeaza calatoria selecteaza un grup de prieteni dintre cei prezenti pe Facebook. Acesta alege apoi destinatia, data calatoriei si vizualizeaza preturile disponibile pentru bilete si isi poate intreba prietenii selectati cu privire la optiunile prezentate.

De asemenea, KLM Trip Planner ofera trei sugestii de destinatie in functie de scopul principal al excursiei (spre exemplu: shopping, meciuri de fotbal). Rezervarile pot fi facute ulterior pe sectiunea securizata a klm.com, fara a apela la un agent de ticketing sau prin trimiterea unui e-mail de confirmare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related