Proiectul Next 11: Pepsi si Academia Gheorghe Hagi vor sa construiasca echipa de viitor a fotbalului romanesc

Proiectul Next 11: Pepsi si Academia Gheorghe Hagi vor sa construiasca echipa de viitor a fotbalului romanesc

Pepsi a anuntat azi lansarea Next 11, un proiect cu Academia Gheorghe Hagi care are ca obiectiv pe termen lung construirea viitoarei echipe de fotbal a Romaniei prin investitia din prezent in tinerii jucatori cu potential, astfel incat, in final, romanii sa recastige speranta in fotbalul local. Proiectul este promovat printr-o campanie de comunicare creata de Graffiti BBDO. De asemenea, impreuna cu Marius Moga, a fost creat imnul Next 11 – Echipa viitorului. Pornind de la acest imn, pentru fanii de pe Facebook ai brandului a fost creata o competitie de remixat, urmand ca varianta finala a melodiei realizate impreuna cu utilizatorii sa fie cea finala si promovata.

Evenimentul organizat de Graffiti PR si GMP PR i-a avut ca invitati pe Gheorghe Hagi, Levent Yuksel (Business Unit General Manager, PepsiCo East Balkans) si Calin Clej (Marketing Manager Beverages, PepsiCo Romania).

Calin Clej a vorbit despre angajamentul luat de Pepsi de-a lungul timpului fata de viitorul fotbalului romanesc si a anuntat ca, la 2 ani de la inaugurarea parteneriatului Pepsi cu Academia Gheorghe Hagi, cel mai mare proiect privat din Estul Europei pentru initierea, formarea si educarea tinerelor talente in fotbal, Pepsi devine primul sustinator al proiectului Next 11.

"Noi, ca reprezentanti ai Pepsi, suntem foarte bucurosi ca suntem initiatorii proiectului Next 11, insa am fi mult mai bucurosi daca apoi vom incepe sa strangem mana si altor forte care vor veni alaturi de Gheorghe Hagi pentru a incepe impreuna sa dedicam timp, resurse si pasiune acelui proiect care trebuie sa recladeasca speranta ca Romania e o tara plina de oameni creativi si de performeri de top in elita mondiala", a spus Calin Clej.

Marketing Managerul PepsiCo a amintit de campania internationala Pepsi – "Kick in the mix", care a fost adaptata local si este in desfasurare, si a anuntat lansarea de azi pentru Romania a unei campanii de comunicare a parteneriatului cu Academia Gheorghe Hagi.

Spotul TV al campaniei a fost creat de Graffiti BBDO si face referire de meciul de la Mondialul American, din 4 iulie 1994, in care Gheorghe Hagi a marcat golul de 3-1 impotriva Argentinei.

De asemenea, campania include si un imn creat de Marius Moga.

Pe pagina de Facebook Pepsi Romania a inceput competitia "Remixeaza cu Moga", prin care fanii brandului pot deveni co-autori ai variantei finale a imnului. Prin intermediul unei aplicatii, utilizatorii aleg ce sunete sa adauge pe negativul melodiei.

Aplicatia e promovata printr-un spot de 15 secunde in care apare Marius Moga:

Levent Yuksel (Business Unit Manager PepsiCo Balcans) a vorbit despre motivele din spatele asocierii Pepsi cu Academia initiata de Gheorghe Hagi: "Am venit in Romania din Turcia in urma cu aproape un an si, inainte de a veni aici, primul lucru pe care il asociam cu aceasta tara era fotbalul. Prima persoana asociata cu Romania a fost dl. Gheorghe Hagi. Probabil stiti ca noi, turcii, admiram rezultatele lui Gheorghe Hagi, faptul ca a avut multe succese si a fost cel care a reusit sa aduca cupa UEFA in Istanbul, prin Galatasaray. Am posibilitatea de a reitera parteneriatul pe care PepsiCo il are cu Academia Gheorghe Hagi. PepsiCo are o traditie solida in asocierea cu fotbalul de calitate in intreaga lume. De-a lungul timpului, brandul a fost asociat cu nume ca Beckham, Ronaldo, Ronaldinho, Zidane si, mai nou, Messi. Acesti jucatori au fost modele pentru tineri, au creat caractere si i-au format pe noii jucatori din Romania. Pepsi s-a asociat si in Romania cu fotbalul de calitate, in acest context am facut acum 2 ani un parteneriat cu Academia Gheorghe Hagi. Azi dorim sa ducem mai departe aceasta declaratie si sa prezentam un proiect al Academiei care va ajuta la crearea urmatorului 11 al fotbalului romanesc. Speram ca acest proiect va reaprinde pasiunea romanilor pentru fotbalul local. Speram ca acest proiect sa ii ofere fiecarui tanar jucator sansa catre performanta. Noi suntem foarte mandri sa fim parteneri in proiect si sa conturam istoria fotbalului romanesc alaturi de unul dintre cei mai valorosi reprezentanti, dl. Gheorghe Hagi. Pasiunea, sacrificiul, credibilitatea, implicarea dumnealui pentru tanara generatie reprezinta un pasaport catre succes al acestei actiuni ambitioase si necesare", a declarat Levent Yuksel.

Gheorghe Hagi a reamintit scopul pentru care a infiintat Academia in urma cu 3 ani: "Obiectivul va fi mereu acela de a crea jucatori foarte buni, care sa faca fata la nivelul cel mai inalt. E o provocare mare pentru mine personal si pentru toti cei din Academie. Unul dintre partenerii nostri puternici e Pepsi, care a venit langa noi sa ne sustina, sa fie un partener adevarat, care sa munceasca, sa ne ajute sa avem viitorii sportivi care vor face performanta. Avem multe de construit in fotbalul romanesc, totul se obtine prin proiecte cu termen mediu si lung, munca multa, profesori antrenori foarte multi, pentru ca in sectorul asta avem iar o lipsa. Talente avem, ramane sa facem strategii, sa cream un mediu bun, astfel incat ca acei copii sa se dezvolte si sa creasca in performanta. Toata Romania trebuie sa vada in acest proiect faptul ca poate aduce un aport important in a construi o noua echipa competitiva. Acum avem 280-300 de copii, dintre care 66 sunt in Academie, provocarea mea e in a selecta acesti copii care au talent, vor sa munceasca si sa se sacrifice pentru fotbal". 

Evenimentul s-a incheiat cu semnarea simbolica a tricourilor de catre Gheorghe Hagi si Levent Yuksel.

[UPDATE] Echipele care au lucrat la campanie sunt:

PepsiCo Romania: Calin Clej (Marketing Manager Beverages), Adriana Nestoriuc (Group Brand Manager CSD), Oana Popa (Brand Manager Pepsi), Ana-Maria Maciuca (PR Specialist). 

Graffiti BBDO Romania: Dragos Radulescu (Creative Director), Andreea Golban (Copywriter), George Popa (Art Director), Cristina Panaitescu (Art Director), Alecsandra Roman (Strategic Planner), Lavinia Florea (Account Director), Luiza Vrinceanu (Account Manager), Roxana Niculae (Account Executive), Liviu Isop (Head of AV Production). 

Regizor: Radu Muntean

DOP: Tudor Lucaciu

Producator: Dragos Potop

Casa de productie: MME

Graffiti PR: Bogdan Tomoioaga (Senior PR Consultant), Sergiu Petre (PR Specialist).

GMP PR: Roxana Poede (PR Account Director), Matei Psatta (Social Media Coordinator). 

Xplain: Stefanos Karagos (Social Media Strategist), George Sokianos (Head of Development Team), Roxana Adam (Social Media UX), Corina Iordache (Social Media Analyst), Luci Abrudan (Social Media Workflow).

MediaCom: Mihai Borsaru (Account Manager). 

La realizarea imnului "11 Campioni" au lucrat: Marius Moga, Vlad Lucan aka Lukone, Doc, What’s UP. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Roxana Adam
acum 12 ani
Super campanie, ca de altfel toate campaniile Pepsi! Aplicatia de pe Facebook este bestiala!!
Radu Zai
acum 12 ani
Proiect maret doar PEPSI era capabil de asa ceva.... BRAVO!!!


Branded


Related