Pepsi a anuntat azi lansarea Next 11, un proiect cu Academia Gheorghe Hagi care are ca obiectiv pe termen lung construirea viitoarei echipe de fotbal a Romaniei prin investitia din prezent in tinerii jucatori cu potential, astfel incat, in final, romanii sa recastige speranta in fotbalul local. Proiectul este promovat printr-o campanie de comunicare creata de Graffiti BBDO. De asemenea, impreuna cu Marius Moga, a fost creat imnul Next 11 – Echipa viitorului. Pornind de la acest imn, pentru fanii de pe Facebook ai brandului a fost creata o competitie de remixat, urmand ca varianta finala a melodiei realizate impreuna cu utilizatorii sa fie cea finala si promovata.
Proiectul Next 11: Pepsi si Academia Gheorghe Hagi vor sa construiasca echipa de viitor a fotbalului romanesc
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii