Interactive Advertising Bureau (IAB) a lansat un raport potrivit caruia veniturile provenite din advertising online au atins 31 de miliarde de dolari, suma care marcheaza o crestere de 22% in anul 2011 fata de 2010 (26 de miliarde de dolari). Raportul lansat de IAB si pregatit de PricewaterhouseCoopers USA (PwC USA) prezinta veniturile din ultimul trimestru al anului 2011 (9 miliarde), cu 15% mai mari decat cele ale trimestrului anterior (7,8 miliarde de dolari) si cu 20% mai mari comparativ cu ultimul trimestru al anului 2010 (7,4 miliarde de dolari).
Veniturile provenite din mobile au crescut cu 149%, pana la 1,6 miliarde de dolari in 2011 in comparatie cu veniturile din 2010 care s-au ridicat la suma de 600 milioane de dolari. Cele provenite din digital video, parte din display advertising, au crescut cu 29% (1,8 miliarde de dolari) in 2011, fata de suma de 1,4 miliarde de dolari din 2010. Search-ul a adus venituri in valoare de 14,8 miliarde de dolari in 2011, care reprezinta o crestere de 27% fata de suma de 11,7 miliarde de dolari din 2010. Display advertising-ul a adus venituri in valoare de 11,1 miliarde de dolari, crescand cu 15% fata de suma de 9,6 miliarde din 2010. Retail advertising-ul reprezinta in continuare categoria in care se investeste cel mai mult si reprezinta 22% din investitiile in advertising ale anului 2011: 7,1 miliade de dolari comparativ cu 5,5 miliarde in 2010.