Joi, pe 19 aprilie, Clubul Kadett va gazdui training-ul sustinut de Nicoleta Gavrila, PR Manager BORTUN•OLTEANU, pe tema PR-ului cultural.
La BORTUN•OLTEANU Nicoleta lucreaza pentru branduri dedicate barbatilor (Gillette, Ciucas, Stejar Strong) si proiecte culturale dedicate sufletului (Turneul Stradivarius al lui Alexandru Tomescu si Festivalul International de Muzica de Camera SoNoRo). De patru ani face voluntariat impreuna cu „gasca de copii atomici” pentru Festivalul National de Teatru Tanar Ideo Ideis din Alexandria.
Iar joi seara ea le va explica juniorilor in ce consta PR-ul cultural si care sunt instrumentele lui specifice. De asemenea, avand in vedere implicarea in comunicarea Ideo Ideis, va povesti despre cum poate contribui PR-ul in acest domeniu si ce poate realiza in particular pentru un festival care atrage anual sute de oameni interesati de eveniment, desi se desfasoara intr-un oras ce nu are un teatru activ.
Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads cu sprijinul agentiei-partener Mercury360. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.
Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.