Despre minunile consumerismului si branduri-mamut…cu mult umor!

Despre minunile consumerismului si branduri-mamut…cu mult umor!

Film: Wanderlust (Cu lumea-n cap)
Branduri
: HBO, Apple, CNN, FBI, Honda, Blackberry, Nintendo, Embassy Hotel, Sky Mall, Cadillac, Moet, Hummer, iPhone 4, Volkswagen Beetle, IKEA
Actori
: Paul Rudd, Jennifer Aniston


Considerat de multi drept o comedie (prea) ieftina , “Wanderlust” este filmul perfect pentru cei cu dor de duca. Toti cei care se simt captivi in automatismele propriilor vieti, toti cei care se simt prizonieri ai consumerismului exacerbat si toti cei care se simt incorsetati de ritmul de viata inerent oricarui angajat al unei mari corporatii.

Protagonistii aventurii vor fi nevoiti sa renunte la stilul de viata pe care il duceau in New York . Linda (Jennifer Aniston) va fi tentata sa lase totul in urma, fiind revoltata ca propunerea sa de subiect pentru un documentar cu pinguini a fost refuzata de board-ul HBO, pe motiv ca nu era “suficient de sexy”. Insa, viziunea sa despre evadare nu pare sa semene cu locul ce respira prin toti porii consumerism, si anume casa cumnatului sau din Atlanta. Mandru de noua achizitie, un Cadillac, avand o sotie dependenta de sampania Moet si cu o conceptie de viata inclinata spre materialism, individul ii provoaca repulsie protagonistei. Astfel ca, Linda si George (Paul Rudd) vor evada in comunitatea de hipioti Elysium – aluzie clara la Campiile Elizee din mitologia greaca –, unde vor avea revelatii mistice, dar si aventuri hilare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related