J&B Rare a lansat City Track-ul romanesc in cadrul evenimentului J&B Flagship Party

In cadrul campaniei globale J&B City Remix, J&B Rare a lansat in Bucuresti City Track-ul realizat de DJ Optick, o melodie compusa dintr-o serie de sunete reprezentative pentru consumatorii din Romania, informeaza un comunicat emis de Ogilvy Public Relations.

City Track-ul reprezentativ pentru Romania a fost dezvaluit pe data de 6 aprilie 2012 in cadrul evenimentului J&B Flagship Party ce si-a propus sa surprinda in mod neconventional spiritul orasului.

Evenimentul s-a desfasurat in restaurantul Monte Carlo de pe lacul Cismigiu si a reunit peste 500 de persoane – consumatori, reprezentanti ai presei, persoane publice si parteneri ai brandului. Printre persoanele publice care au participat la eveniment s-au numarat: Ioana Tariceanu, Gabi Hirit, Dana Rogoz, Malvina Cervenschi, Rhea Costa, Antonia, Anda Adam, Victor Slav, Cristina Cioran, Keo si Andreea Balan, Connect-R, Ada Condeescu, Fly Project, Phelipe, Andreea Antonescu. Line up-ul serii a fost asigurat de music set-ul lui DJ Optick si al celor doi DJ internationali: Michael Cassette si Hyperpotamus.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related