Dumnezeu sa ne ajute! E posibil sa fi gasit un spot chiar mai prost decat cele de la Profi, despre care va vorbea Ioana aici. E vorba de "Superhero" care promoveaza lantul de magazine Sheetz si care incearca sa convinga consumatorul ca ar putea fi un lant de restaurante, chiar daca nu pare. Si cum isi propune sa faca asta? E simplu: se ia una bucata individ care-si traieste ultimele zile ale adolescentei, se scoate orice element "WOW" care sa impresioneze audienta si i se spune sa livreze un discurs la fel de insipid ca propria-i persoana: "I’m a superhero". Nu e de mirare ca celalalt protagonist al spotului se indoieste de puterile lui supranaturale. Dar creativii rezolva usor si probleme asta: fac sa se materializeze din neant un sac de dolari si o femeie semidezbracata si cu sani mari. Da, acum sigur v-am crezut.
Va provoc sa gasiti logica noului spot "Sheetz"
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii