[UPDATE] Campania MAGGI "Gatesti povesti de familie" propune consumatorilor sa pretuiasca fiecare moment al prepararii mesei alaturi de cei dragi, informeaza un comunicat emis de Graffiti PR. Campania a demarat la nivel national pe 1 martie 2012 si cuprinde 3 spoturi TV, machete de presa, POSM-uri, promotii de consumatori, plasari suplimentare, activitati online si PR.
Referitor la conceptul campaniei, Alexandru Dumitrescu (Deputy Creative Director, McCann Erickson) a declarat urmatoarele: "In ultimii 7 ani, promotiile MAGGI au consolidat teritoriul emotional al brandului, avand in acelasi timp si o componenta comerciala puternica. In contextul economic actual, al unei piete aglomerate in promotii si oferte speciale in magazine, decizia de a dezvolta o campanie eminamente de imagine care sa aminteasca oamenilor valorile simple, autentice ale familiei poate fi privita ca o actiune curajoasa din partea MAGGI, pe care agentia a imbratisat-o entuziast. Cele 3 executii TV prezinta intamplarile amuzante de peste zi, pe care fiecare membru al familiei le povesteste in jurul mesei la cina si reflecta importanta pe care masa alaturi de cei dragi o are in a intari legaturile puternice, emotionale intre membrii familiei."