Noul model de business g4, adoptat de GolinHarris Bucuresti

Noul model de business g4, adoptat de GolinHarris Bucuresti

In cadrul unui eveniment care a avut loc la sediul GolinHarris Bucuresti, agentia a anuntat terminarea procesului de implementare a noului model de business g4. Modelul, creat la nivel global anul trecut si implementat in birourile din SUA, Marea Britanie, Suedia si Romania, incorporeaza patru arii de expertiza diferite, administrate de patru comunitati de specialisti dedicati: strategii, creatorii, conectorii si catalistii. Modelul g4 a fost expus in cadrul a trei prezentari sustinute de Matt Neale (President International GolinHarris), Veronica Savanciuc (Co-founder & President, GolinHarris Bucharest) si Hortensia Nastase (Managing Partner, GolinHarris).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related