In cadrul unui eveniment care a avut loc la sediul GolinHarris Bucuresti, agentia a anuntat terminarea procesului de implementare a noului model de business g4. Modelul, creat la nivel global anul trecut si implementat in birourile din SUA, Marea Britanie, Suedia si Romania, incorporeaza patru arii de expertiza diferite, administrate de patru comunitati de specialisti dedicati: strategii, creatorii, conectorii si catalistii. Modelul g4 a fost expus in cadrul a trei prezentari sustinute de Matt Neale (President International GolinHarris), Veronica Savanciuc (Co-founder & President, GolinHarris Bucharest) si Hortensia Nastase (Managing Partner, GolinHarris).
Strategii compileaza rezultatele cercetarilor si descopera informatiile esentiale pentru creatie, creatorii sunt generatorii de idei, continut si povesti, conectorii sunt specialisti in adresarea diferitelor tipuri de audienta si care combina eficient tipurile de media, iar catalistii implementeaza integrat campaniile si interactioneaza cu celelalte trei comunitati.
The Bridge este un hub de comunicare multimedia marca GolinHarris, creat pentru a sustine noua structura de business si nevoile specifice fiecarei comunitati. Fiecare Bridge este populat de echipe mixte de specialisti care monitorizeaza si analizeaza domeniile de interes aferente conturilor aflate in portofoliul agentiei, care creeaza si publica mesaje cheie in numele clientilor GolinHarris pe baza specificitatilor fiecarei situatii. Scopul The Bridge este astfel facilitarea plasarii rapide a mesajelor in media traditionala si digitala, identificarea oportunitatilor in timp real si implicarea influentatorilor de online si offline.
Referitor la obiectivele stabilite dupa implementarea sistemului g4, Matt Neale (President, International GolinHarris) a declarat: "Vrem sa castigam premiul 'Agency of the Decade' in 2020. In al doilea rand, vrem sa dublam dimensiunea agentiei globale in urmatorii patru ani. Sunt sigur ca vom reusi si in Romania. Poate chiar vom depasi obiectivul acesta pentru aici crestem asa de repede".
Printre instrumentele create de GolinHarris sunt si Bright Collective, un sistem de colectare a ideilor de la comunitatile de creatori din toate regiunile si Planning Cube, un tool de planificare strategica care permite crearea de stories adecvate situatiei si canalelor media: owned, earned sau bought.
In ceea ce priveste obiectivele legate de bugetul agentiei worldwide Matt Neale a declarat: "Pe parcursul a 8-9 ani vrem sa crestem cu aproximativ 100%. Pe anumite piete ca Romania, si in alte piete europene si China, vrem sa crestem cu 100% in urmatorii patru ani pentru ca suntem in etapa de crestere. In America suntem deja 'mari' deci cresterea acolo va fi probabil graduala".
Despre cifra de afaceri a agentiei, Matt Neale a concluzionat: "Suntem undeva intre 100 de milioane si 150 de milioane de dolari la nivel global acum. Am putea sa o dublam pe parcursul urmatorilor 10 ani. Asta ne-ar transforma intr-o companie globala remarcabila si ar fi o realizare importanta pentru noi. Ceea ce nu ne propunem este sa devenim o companie uriasa de jumatate de miliard de dolar, care e foarte dificil de schimbat".
Odata cu noul model, GolinHarris Bucuresti si-a relansat site-ul si blogul de companie si a lansat pagina proprie de facebook.