5 ad-uri in care barbatii strang din dinti si rabda

5 ad-uri in care barbatii strang din dinti si rabda

Gandeste-te la noua campanie AXE ca la ciocolata pe care o pastrezi pentru momentul ala in care te uiti la un film bun, cartea pe care abia astepti s-o reiei cand ajungi seara acasa sau berea dupa care tanjesti intr-o dupa-amiaza torida de vara. E chestia aia buna cu care te rasplatesti la finalul unei zile grele, placerea vinovata a consumatorului dupa ce i-au fost servite calupuri intregi de publicitate proasta. Pentru ca e amuzanta, e colorata si pentru ca acum prezinta lucrurile de cealalta parte a baricadei, acolo unde el trebuie sa-si demonstreze capacitatile de barbat rabdator, tandru si iubitor. Si uite-asa ea hotaraste sa-l rasplateasca transformand un simplu dus (cu ajutorul AXE Cool Metal, AXE Sport, AXE Blast, AXE Shock sau AXE Rise) intr-un pretext de orgie sexuala.

Deci barbatul pampalau, transformat de AXE, e un abil tactician in materie de relatii cu femeile pentru ca invata sa se muleze dupa fiecare tipologie in asa fel incat sa obtina ce si-a propus :). Cu alte cuvinte, e vorba de o campanie cu barbatii sensibilosi, rabdatori, implicati, intelegatori, energici, fiecare creat dupa pofta inimii unei anumite domnisoare.

Campania e si pe gustul femeilor in primul rand datorita stilului de discurs obraznic, plin de viata si de intepaturi amuzante care caracterizeaza toate cele cinci spoturi ale campaniei. Acord aici un punct binemeritat creativilor de la BBH London pentru replici ca "And as her wandering hands make a pilgrimage to Chest-tle-ham", "Does he struggle to stay awake, does his face betray the abject misery that lies beneath? Look how alert he appears, a better performance than the man on stage" sau "There he is: powerful, fast, like a cobra with opposable thumbs".

Sentimentul de razbunare reconfortant care graviteaza in spoturile astea este un alt lucru care va asigura reactii favorabile si din partea femeilor. Pentru toate serile petrecute in fata televizorului, cu bere si cu baietii, pentru fiecare cos de gunoi nedus la timpul lui si pentru fiecare intarziere peste cinci minute la restaurantul in fata caruia ea astepta imbracata doar intr-o rochita de vara. Da, merita sa care sacosele de cumparaturi, merita sa transpire in plus la meciul de tenis pe care ea tine sa-l castige, merita sa urmareasca pana la capat tragedia aia romana lunga de sase ore. Victoria e dulce, mai ales cand e de ambele parti. Si pentru ea care stie sa i-o plateasca inapoi, si pentru el care stie sa se revanseze.

O contributie majora o au si insight-urile din spoturile care infatiseaza cate o tipologie diferita: sportiva, petrecareata, desteapta, ultrasociabila si intretinuta, care acopera aproximativ toate categoriile de femei care ar fi cu barbatii carora li se adreseaza produsele. Si cum protagonistele nu sunt incadrate la extremele tipologiilor, femeilor le vine usor sa se identifice cu eroinele care ii fac pe barbati sa sufere, ca apoi sa-i rasplateasca dupa merite. Personaje in pielea carora si-ar dori sa fie, daca nu sunt chiar cele pe care le vad in spoturi.

Voi ce credeti? Sunt femeile razbunate prin campania asta sau sunt barbatii prezentati ca maestri tacticieni in ceea ce priveste arta seductiei?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related