Gandeste-te la noua campanie AXE ca la ciocolata pe care o pastrezi pentru momentul ala in care te uiti la un film bun, cartea pe care abia astepti s-o reiei cand ajungi seara acasa sau berea dupa care tanjesti intr-o dupa-amiaza torida de vara. E chestia aia buna cu care te rasplatesti la finalul unei zile grele, placerea vinovata a consumatorului dupa ce i-au fost servite calupuri intregi de publicitate proasta. Pentru ca e amuzanta, e colorata si pentru ca acum prezinta lucrurile de cealalta parte a baricadei, acolo unde el trebuie sa-si demonstreze capacitatile de barbat rabdator, tandru si iubitor. Si uite-asa ea hotaraste sa-l rasplateasca transformand un simplu dus (cu ajutorul AXE Cool Metal, AXE Sport, AXE Blast, AXE Shock sau AXE Rise) intr-un pretext de orgie sexuala.
5 ad-uri in care barbatii strang din dinti si rabda
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: