Discovery Romania a lansat pe 12 martie campania de marketing "Efectul Discovery", care subliniaza impactul pe care televiziunea l-a avut in vietile romanile in cei 15 ani de prezenta in Romania, informeaza un comunicat emis de Grayling PR. Campania a fost creata de Headvertising, Zenith Media si HMedia au realizat strategia de media, iar Grayling gestioneaza activitatile de PR.
"Campania 'Efectul Discovery' este rezultatul efortului comun facut de o echipa formata din Headvertising, Nicolae Burca aka Gin (fotograf), We are basca, Marius Olteanu (regizor), Vlad Petri (DOP), Zenith Media, News Outdoor, Hmedia si Grayling, parteneri cu care lucram de ceva vreme si care au acceptat provocarea noastra. O campanie aniversara pentru un brand ca Discovery Channel este un brief greu, iar dintre propunerile agentiei cred ca am ales cea mai curajoasa directie. Curajoasa, pentru ca implementarea a presupus gasirea si selectarea unor povesti adevarate, relevante pentru mesajul nostru si suficient de diverse incat sa poata ilustra efectul pe care Discovery Channel il are asupra telespectatorului. Acceptul celor 5 prieteni Discovery Channel de a-si face publice povestile care sustin startul campaniei ne onoreaza si le multumim", a declarat Ruxandra Mocanu (Consumer Marketing Manager, South Eastern Europe, Discovery Networks CEEMEA).