IAB Europe (The Interactive Advertising Bureau) anunta extinderea studiului Mediascope (studiu privind consumul de media la nivel european) in 13 noi piete printre care se numara si Romania, informeaza un comunicat emis de MakeSense PR. Cercetarea urmareste sa scoata in evidenta modul diferit in care evolueaza obiceiurile de consum media ale consumatorilor europeni si sa sublinieze asemanarile si deosebirile dintre tari si regiuni.
Mediascope Europe identifica schimbarilor survenite in obiceiurile populatiei in ceea ce priveste consumul de TV, online, radio, mobile, ziare si reviste si analizeaza in profunzime obiceiurile de consum in mediul digital si in ceea ce priveste comertul electronic. Tendinta de multi-tasking in consumul de media, transferarea internetului in mobile si tablete, consumul video, utilizarea social media si comertul electronic sunt investigate in profunzime pentru a reda un portret al consumatorului interactiv. Metodologia de realizare a cercetarii include un studiu Omnibus si cercetare online si va fi folosita in toate tarile mentionate, totalizand peste 50.000 de interviuri.