Contul MOL ramane la Grayling Romania

In urma castigarii unei licitatii care a avut locul la finalul lui 2011, Grayling Romania pastreaza in portofoliul agentiei contul MOL, informeaza un comunicat emis de companie. Agentia, care colaboreaza cu MOL din 2008, va furniza companiei servicii de comunicare in Romania pentru urmatorii doi ani.

Grayling Romania va sprijini strategia si programele de comunicare externa ale MOL, inclusiv relatiile cu presa, va furniza analize ale mediului politic si de afaceri din Romania si va derula proiecte de Public Affairs in domeniul energiei.

"MOL Romania este o companie solida, cu un model de afaceri construit pe termen lung. Pentru noi comunicarea cu diferite categorii de public din Romania este deosebit de importanta, iar echipa MOL va coopera strans cu specialistii Grayling in acest sens", a declarat Kinga Daradics (CEO, MOL Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related