Fabrica de Masini 2: 120.000 de utilizatori inregistrati

Jocul care le permitea utilizatorilor sa construiasca si sa testeze masini virtual, Fabrica de Masini 2, creat de OMD Romania si E-dea Works pentru Dacia, a atras peste 120.000 de utilizatori inregistrati, informeaza un comunicat emis de OmnicomMediaGroup. Fabrica de Masini 2 a atras cu 60% mai multi utilizatori decat Fabrica de Masini 1, primul sezon al jocului online. De asemenea, Fabrica de Masini 2 s-a clasat in primele 15 site-uri locale.

Jocul a atras partenerii Orange Romania, Garnier si OMV/Petrom.

Fabrica de Masini 2, la care utilizatorii au avut acces in perioada 5 septembrie – 27 noiembrie 2011, a fost promovat prin publicitate cu display pe site-uri cu afinitate mare, pay per click advertising, bannere si link-uri contextuale. De asemenea, platforma online a fost promovata prin intermediul Google AdWords, ad-uri Facebook, pe profilurile utilizatorilor interesati de domeniul auto, si prin ad-uri servite pe telefonul mobil.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related