In acord cu mesajul principal al brandului, "Facuta pe-ndelete pentru a fi savurata in tihna", campania de brand PR "Momente insufletite de Silva Dark", dezvoltata de Oxygen PR si echipa Silva Dark, si-a propus sa transmita consumatorilor ideea ca timpul trebuie pretuit si folosit in tihna, alaturi de oameni dragi, informeaza un comunicat emis de Oxygen PR. Campania contine 5 interviuri cu personalitati din lumea culturala si artistica ce au vorbit despre relatia dintre timp si pasiune.
Interviurile au fost realizate de jurnalistul cultural Cezar Paul Badescu si i-au avut ca invitati pe Alexandru Tomescu, Cosmin Bumbut, Medeea Marinescu, Mihai Calin si Ducu Darie. Interviurile au aparut online pe canalul de YouTube Silva Dark si blogurile bazavan.ro, petreanu.ro, adrianciubotaru.ro, andreirosca.ro, bucurenci.ro si hotcity.ro si au strans in total peste 8000 vizualizari. De asemenea, interviurile au aparut in mai multe publicatii de lifestyle.