Cica a fost flashmob la Sun Plaza: #FlashmobCuLer

Cica a fost flashmob la Sun Plaza: #FlashmobCuLer

Daca un eveniment nu te impresioneaza nici macar cat sa te opreasca un minut din infulecat aripioare de pui poate ca nu ar trebui promovat ca un flashmob. Vorbesc de #FlashmobCuLer, cel mai recent publicity stunt COSMOTE, promovat ca un flashmob de dragul de a bifa nume de evenimente la moda.

Dupa un timp in care bloggerii implicati anuntau evenimentul pe Twitter, ca asa e bine cand faci surprize si ca sa vina alti influenceri sa zica de marele eveniment (cu sigla COSMOTE si cu link spre site - sa inteleaga cititorii), uite ca s-a si intamplat: un concert mic tinut in food court-ul de la Sun Plaza - bloggeri si colindatori imbracati cu jachete de un verde-COSMOTE si cu foaia de versuri in mana, ca la serbarea de Craciun, au cantat "Florile dalbe" si "Cerul si pamantul".

Uite aici montajul de pe canalul de YouTube COSMOTE Romania, cu o performanta de 846 de vizualizari (in acest moment) si 1 comentariu: "Doamne voi chiar nu stiti ce inseamna flashmob".

Dar ca sa vedeti cata emotie a starnit de fapt evenimentul, uite aici o filmare de 4 minute, postata de Claudiu Ciobanu.

Alt lucru care ma amuza: in comunicatul trimis de agentia de PR scrie ca "peste 350 de persoane, care se aflau in acel moment in centrul comercial, s-au alaturat flash mob-ului si au cantat versurile colindului, devenind astfel parte din aceasta urare deosebita". O data ca nu conteaza ca au luat la numaratoare si oamenii care probau prin cabine, apoi ca putina importanta are cati oameni erau acolo, reach-ul e asigurat de viralizarea montajului final, nu de cativa oameni care, cum se vede si din inregistrare, nu au simtit deloc nevoia sa burst into song. Cand vine T-Mobile in Romania?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related