[UPDATE] GMP PR in 2011
Agentia de PR a Anului
8 clienti noi
11 campanii complexe
60% corporate, 40% brand PR
bugete similare per proiect fata de 2010, dar mai multe proiecte
cu 50% mai putine evenimente cu presa
cu 30% mai multe training-uri de criza
cu 10% mai putine crize
reorganizare interna in 6 divizii
2 noi departamente: social media & productie
mai mult dialog cu consumatorii decat cu presa
social media relations la fel de mult ca media relations
am muncit mult
ultimul pitch: 22 decembrie, ora 16
a fost un an bun
Ioana Manoiu despre work-ul GMP PR in 2011
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Sectiunea Insider cuprinde opiniile profesionistilor din marcom despre knowhow, experiente, observatii, schimbari, dificultati, oportunitati si tendinte din activitatea lor profesionala.
Opiniile exprimate in articolele Insider reprezinta exclusiv punctul de vedere al autorilor lor.
Daca esti specialist in comunicare, PR, marketing, digital, research si vrei sa publicam opinia ta in aceasta sectiune, ne poti contacta aici.
Opiniile exprimate in articolele Insider reprezinta exclusiv punctul de vedere al autorilor lor.
Daca esti specialist in comunicare, PR, marketing, digital, research si vrei sa publicam opinia ta in aceasta sectiune, ne poti contacta aici.