Brandstalk semneaza packaging-ul pentru noul orez Coronita de la Agrana

Agentia Brandstalk a realizat ambalajul pentru orezul Coronita de la Agrana, prima extensie de brand a marcii de zahar omonime ce este prezenta pe piata romaneasca de peste 10 ani, informeaza un comunicat emis de thegroup.

Lansarea noului produs urmeaza modelul pozitionarii zaharului Coronita, incadrandu-se in segmentul mass market. Ambalajul creat de Brandstalk incearca astfel sa transmita accesibilitatea si siguranta produsului folosindu-se de cromatica si de dinamismul formelor.

Dezvoltarea noului ambalaj s-a desfasurat in colaborare cu echipa de marketing Agrana, layout-ul final fiind ales printr-o cercetare de tip calitativ efectuata de compania D&D Research.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

burebista dacu
acum 13 ani
ce frumos ar fi si un redesign la punga de zahar... ;)


Branded


Related