THE PRACTICE a pregatit campania de lansare a lanternei VARTA ce a implicat jurnalisti, bloggeri si campioni mondiali de skandenberg, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania mizeaza pe caracterul indestructibil al produsului ce poate rezista in conditii foarte dure, la soc, la jet de apa, la o cadere de la inaltimea de 9 metri si la o greutate de pana la 8 tone. Produsul se adreseaza barbatilor cu varste cuprinse intre 18-45 ani, activi, pasionati de gadgeturi si cu venituri medii spre ridicate.
Programul de PR a fost precedat de o perioada de teasing, produsul fiind tinut secret vreme de 2 saptamani. La sfarsitul acestei perioade, jurnalistii si bloggerii au fost chemati la "Intalnirea cu indestructibila" printr-o invitatie care parea a fi un poster de film, singurul indiciu fiind confruntarea dintre indestructibila si trei luptatori romani de skandenberg (Ion Oncescu, Radu Valahu si Daniel Instalatorul). Pe Twitter, utilizatorii au folosit hashtag-ul #indestructibila pentru a specula produsul la care ar fi putut face referire.