Branduri din portofoliul Tempo Advertising active in 2011
Active au fost toate, de-am zis ca vine 2012. BCR, Danone, Interstar, Metro, Skol, Terapia si altele. Dar a fost bine pentru ca ne-au tinut si pe noi hiperactivi si n-am avut timp sa ne plangem ca-i criza.
Tipuri de campanii desfasurate in 2011
In principal, am avut campanii de produs, de hard sell, cred ca niciuna de imagine. Cica research-urile au demonstrat ca oamenii nu gasesc pe raft imagine, ci mai degraba produse.
Pentru Skol am avut in primavara promotia cu banii direct sub capac despre care stim ca a fost un succes.
Media folosite in campanii
Tot ce s-a putut, adica deja clasicul si mereu neconventionalul 360. Fiind un grup de comunicare ce include si agentia de online Kinecto, agentia de PR Rogalski – Grigoriu si Eventures - partenerii nostri de BTL, chiar am folosit toate mediile de comunicare disponibile in fiecare campanie realizata.
Premii castigate
Cu premiile e ca la loto. Ca sa castigi, trebuie sa joci. Iar noi nu am jucat anul asta. Ceea ce n-a fost o decizie proasta, mai ales ca la unele festivaluri de creativitate sau eficienta (mai ales locale) chiar am avut senzatia ca a fost ca la loto, la propriu.
Cerintele clientilor
Research. Hard sell. Deadline: ASAP. Dar cum zicea un neamt faimos a carui filosofie pare a-i influenta masiv pe toti cei din departamentele de marketing, ce nu te omoara te face mai puternic.
Modificari in bugetele de creatie si de productie alocate
Principala modificare in bugetele de creatie si productie pe care am resimtit-o anul asta a fost senzatia ca fiecare euro de acolo conteaza.
Modificari in departamentul de creatie
La inceputul anului a plecat Predu. N-a fost usor, mi-a luat 3 ani sa ii iau locul. In rest, la creatie au venit cativa baieti foarte talentati si reliable, nu dau nume la ce seceta de oameni de genul asta e pe piata.
O concluzie despre industrie in 2011
Catena. Reclama tuturor romanilor.