Olympus a lansat ambalajul inscriptionat Braille pentru brandul de lactate Oly

Producatorul de lactate Olympus a lansat ambalajul inscriptionat Braille pentru brandul laptului de consum Oly, informeaza un comunicat emis de Oxygen PR. Ambalajul contine un capac inscriptionat in Braille, astfel incat nevazatorii pot citi tipul produsului.

Ambalajul inscriptionat Braille pentru Oly este promovat si prin intermediul participarii Olympus la Ziua Internationala a Persoanelor cu Dizabilitati, care va avea loc pe 3 decembrie. Sub conceptul “Light in the Dark”, timp de 30 de minute oamenii din public, ai caror ochi vor fi acoperiti cu o esarfa neagra, vor incerca sa-si desfasoare activitatile obisnuite. Publicul va fi apoi incurajat sa impartaseascaa deschis experienta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related