Agentia pastel: de la 0 la 400.000 Euro in 5 ani

Agentia pastel: de la 0 la 400.000 Euro in 5 ani

Interviu face2face cu Ioana Mucenic (Creative Managing Partner, pastel) si Dana Popa (Realistic Managing Partner, pastel)

Un ursulet stingher, nu mai inalt decat un deget, vegheaza activitatea de pe monitorul Ioanei Mucenic, una dintre cele doua fondatoare ale agentiei pastel. "Parintii mei sunt divortati. Cand eram mica, eu voiam tot felul de jucarii si mama mi-a spus: cand o sa te faci tu mare si o sa ai bani, o sa-ti cumperi ce vrei tu. Acum am casa plina de jucarii". Pe Winnie i l-a cumparat Dana dupa un pitch, cand nu a mai putut rezista insistentelor Ioanei (rad amandoua povestind toate astea). Ioana cere tot timpul sa i se cumpere jucarii, iar Dana subliniaza "o refuz din motive evidente, uita-te la ea ce varsta are".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related