Cele 183 de lucrari finaliste din The Yahoo! Login Page Creative Competition asteapta votul publicului

Cele 183 de lucrari finaliste din The Yahoo! Login Page Creative Competition asteapta votul publicului

The Yahoo! Login Page Creative Competition, concursul de design pentru pagina de login a Yahoo! Romania, si-a ales finalistele. Pana la finalul perioadei de inscrieri, care a durat 40 de zile, au fost primite in concurs 315 lucrari, dintre care cele mai bune 183 au fost selectionate in finala si pot fi vazute si votate online pana pe 24 noiembrie, ora 23:59, pe pagina www.TheCreator.ro/TheLoginPage/Inscrieri.

Cele 183 de designuri promoveaza branduri dintre cele mai diverse, de la site-uri de reduceri la magazine online de lenjerie intima, la companii aeriene sau chiar de personal branding. Ele au fost realizate fie de profesionisti provenind din agentiile de publicitate sau din alte industrii creative, fie de oameni pasionati de acest domeniu. Toate lucrarile insa reusesc sa scoata in evidenta formatul publicitar pe care au fost create, cel mai spectaculos format publicitar de pe web: pagina de login a Yahoo!, vizitata zilnic de un milion de romani.

La finalul competitiei, pe 25 noiembrie, vor fi acordate 3 premii, in valoare totala de 2.200 de euro: 1.000 de euro – premiul I, 700 de euro – premiul II si 500 de euro – premiul III.

Jurizarea se face astfel: in perioada 9 – 24 noiembrie, lucrarile vor fi evaluate de catre un juriu de profesionisti (format din Liviu Turcanu, Creative Director Mercury360; Claudiu Dobrita, Creative Director Draftfcb; Charles Davies, EMEA Marketing Director Yahoo! Elvetia; Josh Partridge, Head of Operations Yahoo! Expansion Markets; Mihai Fanache, Director General Mediacafe Interactive si Monica Dudau, Project Manager IQads) si de catre publicul larg, prin intermediul paginii www.TheCreator.ro/TheLoginPage.

Nota finala va fi stabilita prin media ponderata intre notele acordate de catre juriul de profesionisti (60% din nota finala) si media acordata lucrarii de catre publicul larg, prin vot online (40% din nota finala).

Despre The Login Page
Pagina de login a Yahoo! este cel mai indraznet format publicitar de pe web, oferind 1440 x 1024 de pixeli celor interesati sa isi spuna povestea. E singura panza digitala care ofera brandurilor tot spatiul de pe o pagina vizitata zilnic de un milion de romani.

Despre The Creator
The Creator este platforma de concursuri de tip UGC a IQads, cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related