Campania promotionala "Cea mai tara gasca", dezvoltata de CohnandJansen JWT pentru Jacobs 3in1

CohnandJansen JWT a realizat campania “Cea mai tare gasca” pentru promovarea brandului Jacobs 3in1, informeaza un comunicat emis de MakeSense PR. Agentia de media este Starcom iar agentia de redemption este Mediapost Hitmail.

Campania se desfasoara in perioada 15 septembrie -15 noiembrie sub sloganul "Intra in cea mai tare gasca!" si include un mecanism de promotie bazat pe colectarea a cat mai multe coduri promotionale, numarul de coduri determinand echipa castigatoare a fiecarei etape.

“Cea mai tare gasca” are drept target tinerii si include: teasing (cu executii dedicate fiecarei gasti), revealing (cu prezentarea celor 4 gasti, a mecanicii promotiei si a premiilor) si etapa de prezentare a castigatorilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related