Editia a IX-a a competitiei Romanian PR Award a inregistrat 212 proiecte inscrise la cele 24 de categorii de concurs, informeaza un comunicat emis de organizatori. Numarul inscrierilor a crescut cu un procentaj de peste 100% comparativ cu editia anterioara.
Categoriile de concurs care au avut cele mai multe inscrieri au fost: responsabilitate sociala si dialog cu grupurile cointeresate (22), PR pentru Marketing (21), Media Relations (15) si organizatii non-guvernamentale (14).
Categoriile la care aplicantii s-au putut inscrie sunt: comunicare corporatista, comunicare pentru administrarea riscurilor si oportunitatilor, PR pentru marketing, comunicare pentru administrarea crizelor, riscurilor si a oportunitatilor, digital PR si social media, comunicare interna, responsabilitate sociala si dialog cu grupurile cointeresate, comunicarea proiectelor de mediu, media relations, public affairs/advocacy/lobby, comunicare financiara, organizatii non-guvernamentale, comunicare in domeniul public, comunicarea produselor si serviciilor financiare, comunicarea produselor si serviciilor medicale, buget -/creativitate +, website/intranet/blog, evenimente, newsletter intern, raport anual, kit de presa, publicatii externe, sponsorship, productii video si Junior PR Award.