Platforma victorious.upc.ro, dezvoltata de HyperActive pentru promovarea serialului Victorious

HyperActive a dezvoltat platforma victorious.upc.ro, o scoala online de talente pentru promovarea serialului Victorious difuzat de Nickelodeon si sustinut de UPC, informeaza un comunicat emis de GolinHarris. Serialul cu peste 930.000 de fani pe Facebook prezinta aventurile adolescentei Tori Vega care invata la o prestigioasa scoala de arte din America si vrea sa demonstreze ca are talentul pentru a deveni vedeta.

Campania a inclus comunicare in mediul online prin Facebook, media display si search pe Google, Yahoo si prin social ads si a fost sustinuta in offline de POSM.

Platforma este promovata si prin intermediul unui concurs care se desfasoara in perioada 5 septembrie – 2 octombrie 2011, prin intermediul caruia fanii serialului sunt incurajati sa se inscrie pe website si sa frecventeze saptamanal cursurile Scolii Victorious.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related