Lowe&Partners, HyperActive, Initiative si GolinHarris au realizat campania de comunicare pentru colectia de jucarii "Mouse Doctors" de la Kinder Surprise, informeaza un comunicat emis de GolinHarris Bucuresti.
Campania a avut o componenta de teasing, lansata in a doua jumatate a lunii august. Timp de 2 saptamani, parintii si copiii au fost invitati la TV si online sa afle "Ce ascunde Kinder Surprise in spatele usitei secrete?".
Revealing-ul a constat intr-o actiune offline, desfasurata in parcul Lumea Copiilor. "Usita secreta" era o structura gonflabila in forma de cascaval inauntrul careia se afla "cel mai amuzant spital de cascaval" si personajele noii colectii Kinder Surprise – "The Mouse Doctors". La evenimentul din parc, copiii s-au jucat de-a vanatoarea de soricei, au exersat mersul prin mingi transparente si au construit un puzzle gigant. Au luat parte o trupa de gimnasti de la lotul national de gimnastica si trupa de street dance TRBL.