Lowe a comunicat integrat colectia "Mouse Doctors" pentru Kinder Surprise

Lowe&Partners, HyperActive, Initiative si GolinHarris au realizat campania de comunicare pentru colectia de jucarii "Mouse Doctors" de la Kinder Surprise, informeaza un comunicat emis de GolinHarris Bucuresti.

Campania a avut o componenta de teasing, lansata in a doua jumatate a lunii august. Timp de 2 saptamani, parintii si copiii au fost invitati la TV si online sa afle "Ce ascunde Kinder Surprise in spatele usitei secrete?".

Revealing-ul a constat intr-o actiune offline, desfasurata in parcul Lumea Copiilor. "Usita secreta" era o structura gonflabila in forma de cascaval inauntrul careia se afla "cel mai amuzant spital de cascaval" si personajele noii colectii Kinder Surprise – "The Mouse Doctors". La evenimentul din parc, copiii s-au jucat de-a vanatoarea de soricei, au exersat mersul prin mingi transparente si au construit un puzzle gigant. Au luat parte o trupa de gimnasti de la lotul national de gimnastica si trupa de street dance TRBL.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related