Campania integrata cu sloganul "Moda in cel mai rapid mod. Saptamanal, colectii noi create la Londra” a anuntat lansarea pe piata romaneasca a brandului de fashion New Look, informeaza un comunicat emis de Free Communication. Componenta ATL (care cuprinde spot TV, spot radio, OOH si print) a fost conceputa de GAV, iar componenta BTL si cea de PR (cuprinzand eveniment VIP si doua evenimte de lansare penru public a celor doua magazine) au fost implementate de Free Communication. Campania a inceput pe 14 iulie si este in desfasurare pana la finele lui octombrie.
Inainte de lansarea primului magazin, pe 25 august a fost organizat un eveniment VIP la care au participat vedete, reprezentanti ai presei si parteneri ai brandului. Pe 26 august a fost inaugurat primul magazin in Afi Cotroceni, iar pe 1 septembrie a fost lansat cel de-al doilea magazin New Look in Baneasa Shoping City.
Alte doua magazine urmeaza sa fie inaugurate in aceasta toamna la Cluj si Constanta.
Comentarii