Interviu cu Cristina Bazavan, Ioana Gorganeanu (Marketing Manager Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe) si Sorana Savu (Senior Partner, Premium Communication)
IQads: Ati facut research inainte sa demarati proiectul? Care era perceptia romanilor despre plata cu cardul?
Ioana Gorganeanu: A fost o combinatie de factori. Avem un research lunar in care studiem atitudinile si perceptiile consumatorilor, atat in ceea ce priveste brandurile noastre, dar si ale competitiei. Mai mult decat atat, incercam sa intelegem comportamentul consumatorilor si sa fim cat mai aproape de ei, acesta a fost focusul nostru strategic in ultima vreme.
Deci avem niste date pe care le adunam in fiecare luna si care reflecta si modul de utilizare, dar si comportamentul romanilor pe internet. Insa aceste date brute, fara putin bun-simt si responsabilitate, nu se pot transforma in nimic. Analizele pe care le facem pornind de la ele ne ajuta sa cream noi proiecte. Asa am decis impreuna cu agentia noastra de PR sa demaram acest proiect, care implica unul din cei mai puternici bloggeri in momentul actual. E al doilea proiect MasterCard care implica un blogger, primul avand loc acum 3 sau 4 ani. E un proiect indraznet, care a trebuit aprobat cu foarte multe foruri MasterCard, dar in care noi am crezut de la inceput. Si atunci am combinat partea de research cantitativ cu partea de research calitativ pe care bloggerul a adus-o in joc.