Participantii la promotia "Peroni Yacht Week"au fost organizati pe echipe si au creat yacht-uri virtuale

Peroni a desemnat echipajul castigator al croazierei pe arhipeleagul Saronic care va avea loc in cadrul evenimentului Yacht Week, in perioada 20 – 27 august 2011, informeaza un comunicat emis de The Practice. Concurentii si-au inscris echipajul si ambarcatiunea virtuale si s-au pregatit pentru calatorie indeplinind sarcinile inscrise pe www.peroniitaly.ro. Yacht-ul in care vor fi membrii echipei castigatoare va fi condus un "skipper" care ii va purta la petrecerile din porturile Mediteranei. Campania este desfasura prin intermediul Kubis Interactive.

 

Barca echipei castigatoare se numeste "La Dolce Vita” iar pentru Regatta de final membrii echipei se vor costuma in gangsteri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related