Data viitoare cand suna telefonul s-ar putea sa fie Andreea Marin

Data viitoare cand suna telefonul s-ar putea sa fie Andreea Marin

Se da urmatorul spot. O mama ingandurata e asezata pe un pat, un copil in prim-plan se joaca cu jucariile. Pe fundal scanceste un bebelus. Dintr-o data se aude un tzar - tzar. Vine din partea telefonului de jucarie de pe podea. Fetita din prim-plan ii inmaneaza telefonul mamei. “A, se joaca” e gandul oricarui om care stie ca nu porti conversatii reale la telefoane de jucarie. Dar cat m-am inselat!

Cine e de cealalta parte a receptorului? Nimeni alta decat Andreea Marin. Care, cu tenul ei perfect, cu coafura ei din care nici macar un fir de par nu e nelalocul lui si cu zambetul ei larg, ce mai, cu toata persoana vorbeste cu mama din imagini. Despre care deduc ulterior ca e coplesita de responsabilitatile pe care le aduce cu sine statutul de mama.

Nu stiu de ce fosta diva Surprize -Surprize este imaginea iconica a mamei perfecte pe plaiurile mioritice, dar in reclama asta nu se potriveste. Nici o mama nedormita care, spre exemplu, in acelasi timp trebuie sa schimbe scutece, sa pieptene celalalt copil, sa incalzeasca laptele si sa pregateasca masa pentru odrasle NU raspunde la telefonul de jucarie asteptand-o pe Super Andreea sa-i vina in Super Ajutor.

O mama prinsa de responsabilitati n-are timp sa raspunda la telefoane de jucarie si nu se asteapta sa fie ajutata de o necunoscuta care e doar o alta figura frumoasa care apare la televizor. Daca are nevoie de ajutor cauta singura site-ul scoalamamelor.ro (pe care il promoveaza cu prea putina inspiratie Andreea Marin), in cel mai rau caz. Dar cel mai plauzibil ajutor al mamelor sunt proprii soti, parintii sau prietenii. Dar nu Andreea Marin. Care da sfaturi prin telefonul de jucarie.

Ceea ce ma duce la concluzia ca Andreea Marin e un fel de Chuck Norris in varianta feminina. Daca Andreea Marin vrea sa te gaseasca, Andreea Marin poate. Nu esti in apropierea vreunei forme de comunicare moderne? N-are importanta. Andreea Marin te suna pe telefonul de jucarie. Cum? E simplu, doar vorbim de Andreea Marin.

In headerul site-ului scoalamamelor.ro, se poate citi: "Acest website este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013". Fiind vorba de un proiect atat de complex, n-ar fi meritat ceva mai multa atentie in ceea ce priveste ideea creativa?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Rodica Balan
acum 13 ani
O mama plina de responsabilitati nu e neaparat si acra. A fi mama inseamna si a te juca si a-l educa pe cel mic, deci mai raspunzi la telefonul de jucarie.

E adevarat ca cel mai bun spijin sunt prietenii si familia, dar, cateodata acestia nu fac fata sau nu-ti pot oferi solutii.

Ideea unui Centru de ajutor al mamelor e, dupa mine, o idee foarte buna. Cat despre promovare, caci despre asta vorbim aici, oricand se poate si mai bine. Ceea ce face acest spot este doar sa informeze mamele, la un nivel cat mai larg, deci prin TV (care oricum face zgomot in toate casele noastre), despre existenta acestui centru, a acestui site...

Eliza Rogalski
acum 13 ani
Stimate "specialist" in spoturi, stiai ca acest proiect, asa prost cum crezi matale ca este, a salvat deja , la propriu, mai multe vieti, care nu aveau alta speranta, intamplator fiind medic am fost implicata si stiu despre ce vorbesc? Iti place sau nu Andreea Marin, cauta sa gandesti inainte sa iti exprimi frustrarile, dumneata, cel sau cea care doar sta pe margine si comenteaza. Nici mie nu-mi placea, dar am ajuns sa cunosc cand mi s-a cerut sa ma implic, am vazut astfel felul in care femeia asta misca ceva, a avut o idee si a transformat-o in ajutor pentru altii, dumneata invarti vorbele si e plina tara de "specialisti" din astia, din pacate...
Anca Pantus
acum 13 ani
@rogalski

Analiza asta nu e in nici un caz o critica la adresa proiectului pentru ca, pana la urma, nu asta este rolul meu. Si nicaieri nu am declarat ca imi place sau nu-mi place Andreea Marin. Dar spotul, asa cum am argumentat si mai sus, nu este convingator pentru publicul-tinta. Daca as fi avut acces la un studiu cu privire la eficienta spotului vizavi de target, as fi putut scrie o analiza si mai bine documentata. Si daca doriti sa impartasiti informatiile astea cu noi, suntem mai mult decat bucurosi sa le folosim cat mai bine cu putinta.

laura dorojan
acum 13 ani
Sincer si nici eu nu am fost niciodata un mare fun al Zanei surprizelor, dar de curand, am avut ocazia sa vad ca in tot ceea ce se implica devine chiar realitate. Vreau sa o felicit personal pentru ca nu sunt multi cei care au "putere" si se implica, isi dau interesul sa schimbe ceva in aceasta tara. Mie personal mi se pare un spot interesant si reusit...dar gusturile nu se discuta.

George Baciu
acum 13 ani
Mie mi se pare ok clipul, singurul moment la care ar mai fi trebuit lucrat e cel in care fetita ii intinde mamei telefonul.

Mama nu schiteaza nicio surpriza atunci cand il primeste. In mod normal, s-ar fi aratat mirata, ar fi schitat un zambet efemer, ar fi intrat in jocul fetitei si ar fi arborat iarasi chipul acela trist si responsabil.



Branded


Related