[Update] Inna va fi endorser pentru Pepsi in Romania pe parcursul anului 2011

Incepand cu o campanie promotionala Pepsi care debuteaza pe 7 iulie, Inna va deveni imaginea Pepsi in Romania pentru proiectele desfasurate pe parcursul anului 2011, informeaza un comunicat emis de GMP PR.

"Atat creativitatea si talentul artistului Inna, cat si ambitia sa sunt caracteristici ce reflecta valorile Pepsi si provocarea pe care noi am lansat-o lumii intregi - REFRESH YOUR WORLD. Inna este cea care a oferit un suflu nou muzicii romanesti si care a dovedit tinerei generatii ca, daca ai talent, trebuie doar sa indraznesti sa schimbi lumea ce te inconjoara”, a declarat Calin Clej (Marketing Manager, Beverages PepsiCo Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

diana gutu
acum 13 ani
Dar ce creativitate are Inna si ce suflu nou aduce in muzica? Melodiile si versurile mi sunt de-a dreptul puerile, iar muzica superbanala. In fine, cred ca Pepsi a scos de la naftalina niste citate care pot fi folosite ptr o gramada de produse si de campanii si le-a introdus in comunicatul de presa. Atat Inna, cat si campania mi se par fara continut.
Catalin Gales
acum 13 ani
parerea mea este ca vorbeste foarte ciudat in spoturile din TV ..e ca si cum ar fi "intepata"


Branded


Related