Reusitele Romaniei in sectiunea de PR de la Cannes Lions 2011 sunt cele 2 trofee de bronz primite de McCann pentru "American ROM" si nominalizarea GMP pentru "News from the future", pentru alpinista Crina Coco Popescu.
Acum sa vedem in ce au constat campaniile de PR premiate cu Gold la Cannes anul acesta.
Autostopistul pretentios
Urmatoarea campanie, "Tramp a Benz", premiata cu Gold la PR Lions (categoria "Automotive and Transport”) l-a transformat pe fotograful Stefan Gbureck in autostopistul pretentios care nu acceptat sa urce decat in masini "Mercedes Benz” pentru ca el nu a vrut decat ce e mai bun si nimic altceva ("The best or nothing”). Timp de 17 zile si-a mentinut aceleasi pretentii, calatorind prin Europa din Berlin, la Munchen, la Zurich, la Milano, la Monte Carlo, la Montpellier si oprindu-se in final in Barcelona. Pe tot parcursul calatoriei, Stefan a facut poze celor mai interesanti sau celor mai cliseici soferi, si-a updatat constant blogul si-a actualizat activitatea tot timpul pe Twitter. La final, Stefan si-a expus colectia de fotografii in Munchen la DLD Conference si pe strada. Campania a rezultat in mii de urmaritori si cititori ai blogului lui Stefan, comentarii in legatura cu ambitia fotografului de a calatori in exclusivitate cu Mercedes Benz, o recunoastere a claim-ului de brand "The best or nothing” de la 0% la 42% in 2010. Campania a devenit subiectul principal pe durata mai multor zile, fanii de pe Facebook au crescut pana la 2,5 milioane iar albumul foto postat online a fost descarcat de 1000 de ori.