Graffiti BBDO a conceput campania "Tuborg te vrea Party Manager”, care are ca obiectiv central gasirea unui candidat potrivit pentru job-ul pentru 6 luni, platit de catre Tuborg cu 1000 de euro pe luna. Campania este comunicata prin spot TV, presa, OOH, spot radio, actiuni de BTL, o componenta de online si o componenta de PR. Kinecto a creat platforma si a implementat conceptul in online, MediaEdge a dezvoltat strategia si planul media, Prospero a dezvoltat actiunile BTL conexe campaniei si Rogalski-Grigoriu PR a sustinut evenimentul prin intermediul continutului editorial.
Campania este comunicata online prin platforma www.tuborg.ro, prin campania de bannere de pe site-urile destinate tinerilor si prin aplicatii Social Media. Spotul este difuzat pe statiile ProTV, Antena 1, Antena 2, Antena 3, GSP, Sport.ro, National Geographic, Music Channel, MTV, Kiss TV, VH, UTV, AXN. Print-urile sunt prezente in publicatiile 7 seri, 24Fun. De asemenea, campania Tuborg va fi sustinuta de continut editorial care are ca scop atat promovarea promotiei, cat si a job-uui oferit de Tuborg.