In urma unei selectii, GolinHarris Bucuresti a fost numit partener in construirea strategiei de comunicare si media relations pentru Transavia, informeaza un comunicat emis de GolinHarris Bucuresti.
"Cand spui Transavia, spui una dintre cele mai respectate şi valoroase initiative antreprenoriale autohtone. Spui reputatie de lider nedisputat. Spui 20 de ani de afaceri la varf. Există multe similitudini intre valorile Transavia si valorile GolinHarris, la nivel de onestitate, perseverenta, competitivitate si disciplina. Ce poate fi mai frumos si motivant decat sa lucrezi cu cei mai buni?”, a declarat Hortensia Nastase (Managing Partner, GolinHarris Bucuresti).
"Transavia este cel mai important producator de carne din Romania, producem peste 50.000 tone de carne de pasare in fermele proprii din mai multe regiuni transilvanene, iar cei 20 de ani de activitate pe piata avicola din Romania ne atesta calitatea incontestabilă de lideri”, afirma Ioan Popa (Fondator si director general, Transavia).
GolinHarris Bucuresti a castigat contul de corporate PR al producatorului de carne de pui Transavia
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: